czwartek, 27 marca 2014

Wiosnaaaaaa :)

Co tam u was słychać?
Kochani jak widzicie wiosna idzie a my co?                                                                                                                                                                                                                                               
Nadrabiam wszelkie zaległości z postami, więc troszkę się tutaj opiszę. Nie miałem czasu dodawać postów, ponieważ bardzo dużo spotkań do bierzmowania i nauka musiałem to wszytko razem połączyć, więc nie było czasu. Ostatnio była ładna  z czego bardzo się cieszę.
Szczególnie, że wczoraj przyjąłem Sakrament Bierzmowania i za co dziękuje Bogu nie padało. Wiara jest dla mnie kluczem do sukcesu, więc wszytko co robię i co osiągam jest tylko i wyłącznie dzięki Bogu. Dzięki Panu mam motywacje i chęć do nauki i sportu. Bóg jest dla mnie najważniejszy i zawszę będzie.

Kolejne info jest takie, że jeśli ktoś chce mi zadać parę pytań. Proszę bardzo wchodzić na linka niżej.

                                                        http://ask.fm/TomekPisarek

Jeśli chodzi o te pytania hejterzy Pozdro dla was. Jeśli już to przyjmuję uzasadnioną krytykę a nie hejty wyjęte z dupy!


Tak bardzo cieszę się z tego, że mogę w końcu dodać tego posta. Taka passa trwać długo nie może, dziękuje was za to, że czytacie mojego bloga.


Minęło ponad 3 tygodnie od ostatniej mojej notki tutaj - przez te kilka dni postawiłem na regeneracje sił i spędzenie czasu z rodziną.  Kolejny tydzień mija, coraz bliżej do wakacji - a co się z tym łączy? słońce,opalanie,słońce - i tak w kółko. Lubię to!. Przecież od zawsze chciałem wziąść się za swoje życie i jakoś tam je ukierunkować, o to mi chyba chodziło, co nie? Dziś mamy czwartek jutro weekend się zaczyna jupi. Cieplejszy wieje wiatr.

Dzisiaj jest czwartek. Gorzej niż sobota, ale o wiele lepiej niż poniedziałek... Troszkę gorzej niż piątek. Mimo to czwartek jest lepszy niż środa. Czwartek jest nawet nawet lepszy niż niedziela, dlatego, że w niedzielę jutro to poniedziałek, a w czwartek jutro to piątek.


Poniedziałek, wtorek, środa, czwartek jakoś te dni w szkole bardzo szybko minęły i nie było większych komplikacji.




Tak więc na tę chwilę trzymajcie się ciepło, zarzucam Wam kilkoma zdjęciami z tych kilku dni - take care!





                        

sobota, 8 marca 2014

8 march- open days

Cześć wszystkim tu obecnym!

 Dzisiaj nie mogłem wylegiwać się do późnych godzin popołudniowych, ponieważ w mojej szkole były dni otwarte. Wszystko trwało 10:00-13:00. Oczywiście ja w szkole byłem już o 8:45. Przygotowywałem salę gimnastyczną, pomagałem różnym nauczycielom. Załapałem chyba z 5 pochwał =). Jak już wszystko zostało przygotowane wbiłem na salę gimnastyczną. Ogólnie poszedłem na te dni otwarte ze względu na to, że miałem sobie poodbijać/pograć w badmintona. No, ale na sali gimnastycznej można było pograć w kosza
                                               siatkówkę, poskakać, i pograć w piłkę.

Grałem w badmintona 2 godzinki. Teraz lol mam 5 odcisków na prawej ręce. Trochę boli, ale ogółem było fajnie. W badmintona grałem ostatnio 3-miesiące temu jak była szkolna liga badmintona. Hehe oczywiście wygrałem ten turniej. Ta rakietka, którą dostałem było jednym słowem Super. Można było wykonywać szybkie uderzenia, bardzo fajne są takie lekkie i szybkie rakietki. Fajnie, że można było w sali 102 zobaczyć stare dobre czasy na zdjęciach z podstawówki. Przypomniało mi się kilka bardzo fajnych chwil. Ogólnie fajnie dziś spędziłem ten dzień, ale jedna sytuacja w szkole mnie rozwaliła.A więc tak siedzę sobie na parapecie koło sali 205. Nagle idzie mój Nauczyciel od Biologi i coś takiego do mnie -Będziesz pytany!
Ha spoko lubię to ! A tak po za tym wczoraj dostałem 7 czekolad Mniammmmmm....xD
Aktualnie  będę jadł FANTASJE, ale którą  zjeść?. Odp niżej.
Kochane dziewczyny Z okazji Waszego swięta życzę Wam wszystkiego co najlepsze, ale najbardziej spełnienia marzeń!


Pozdrawiam!!




Wybrałem ten Pierwszy Me Gusta!
 Ja spadam bo chce mi się spać ZZzzZzzzzz...


wtorek, 4 marca 2014

Nie było mnie.


Witam was wszystkich :)

Cześć, witajcie co tam u Was? U mnie maskara jestem chory już czwarty dzień siedzę w domu. Za nie całą godzinę jadę na kontrolę do lekarza w końcu, już się nie mogłem tego doczekać. Maskara co mnie czeka jak zapewne jutro pójdę do szkoły. Pewnie będę musiał godzinami siedzieć na przepisywaniu zeszytów. No  i uczyć się na geografię,biologię itp.

Oczywiście siedzieć cały czas w domu. To nie dla mnie, ja wolę świeże powietrze ogólnie wolę aktywny tryb życia. Chyba razem z moim wiekiem coraz bardziej wchodzę w dorosły tryb życia co bardzo mi się to podoba. Niektóre sprawy podejmuję sam czego kiedyś bardzo mi brakowało. Powiem szczerze bardzo fajne uczucie jak podejmujesz decyzję, których (kiedyś) nawet byś nie pomyślał, że bedziesz mógł zabrać głos w nich :).

Byłem ostatnio w Galera Rzeszów, w poszukiwaniu fajnych butów. Ogarnąłem całą galerię. Aż w końcu wbiłem na piętro 0. Zobaczyłem buty, w których się zakochałem, nie no śmieje oczywiście, ale bardzo mi się podobały i muszę je mieć. Znowu są to Nike elastico 2. Looknijcie na foto niżej.

Właśnie co znalazłem mój telefon.....co chwilkę dostaje mnóstwo SMS i połączeń. Co ciekawe nawet nie wiem od kogo. Myślałem, że nikt nie ma mojego numeru, ale no cóż cuda się zdarzają.Takie nudy, że normalnie wymiękam. Aktualnie gram w icy tower na facebook. Słaby wynik, ale paczajcie.

                                                                     trzymajcie się :))