Pozdrowienia od Wujka Tomka...
Wczoraj musiałem wstać z samego rana, bo zbiórkę na mecz mieliśmy dość wcześnie jak na weekend.
A miałem taką nadzieję, że pośpię sobie trochę dłużej.
Kiedy już dotarłem na zbiórkę pod stadionem czekał tam już autokar, którym jechaliśmy do leżajska około godzinę.
W tym dniu zapowiadała się ładna pogoda, ale akurat kiedy dotarliśmy do leżajska zaczęło padać i to jeszcze jak. Pogoda było okropna, ale nie będę się wypowiadał tu już o sędziach, to było jedna wielka masakra. Ale nikt nic na to nie poradzi takich mamy właśnie sędziów.
Po meczu również wracaliśmy około godzinę, kiedy zajechaliśmy na drogę, którą wjeżdża się na stadion Przybyszówki kierowca autokaru musiał nas wysadzić wcześniej , ponieważ na odbywały się dni osiedla Przybyszówki. I nie było praktycznie miejsca aby tam wjechać, było mnóstwo ludzi oraz samochodów...
Ja byłem na tym festynie tylko kilkanaście minut, niby było dużo osób, ale jak dla mnie to same nudy, tak to jest, jestem wymagający.
Jak każdemu wiadomo zbliżają się niebawem wakacje, jea chyba każdy uczeń na to czekał, ale nie tylko.
Wakacje to jest najlepsza rzecz jaka w tym czasie kiedy zaczyna robić się cieplej, może się tylko zdarzyć.
Na wakacjach można poznać nie tylko wyjątkowe osoby, ale także prawdziwych przyjaciół, których serdecznie każdemu życzę poznać.
Mam kilka pomysłów co chciałbym robić na wakacjach. Mam 100 pomysłów, ale napisze tutaj tylko kilka..
np. na wakacjach można ostro imprezować do której się chce, skakać do basenu w ubraniach lub haha kąpać się bez ubrań, spędzać czas przed komputerem, skakać, zawierać nowe znajomości...lub odnawiać stare, moja ulubiona rzecz spać do południa..., jeść obiad na śniadanie, zajadać się letnimi owocami, chodzić na wieczorne spacery, jak i również na te w deszczu, oglądać mecze i filmy, śmiać się, jechać w niezapomniane z słuchawkami w uszach, jeździć na desce/rowerze, nie ogarniać, pykać w football, serfować, robić wieczorne ogniska, pływać w morzu, robić podwodne zdjęcia, zakochać się, kłócić się, a następnie się godzić, wyjaśnić sobie kilka ważnych spraw, oglądać fajerwerki, nauczyć się grać na gitarze, spełnić marzenia, wypić orzeźwiający koktajl, iść na zakupy, jeść lody, opalać się, iść do kina, bawić się ogniem, bawić się z psem, przeglądać magazyny, prowadzić samochód, grać w karty, biegać, robić zdjęcia, spotkać przyjaciół i robić z nimi głupie rzeczy, przytulać się, marzyć, nagrywać filmy, ćwiczyć, uczyć się, żegnać się , wykąpać kota, zapomnieć przez moment o problemach, mówić sobie komplementy, uderzyć kogoś, przeprosić i przyznać się do błędu, całować się, obiecać coś komuś i dotrzymać obietnicy, nie być loserem, uwierzyć w siebie, nauczyć się nowego języka, dokleić sobie sztuczne wąsy, położyć się na środku ulicy i nic sobie z tego nie robić, robić nowe fryzury, być szczęśliwym. Po prostu się bawić, bo TONIGHT WE ARE YOUNG!!!
Masakra miałem napisać tylko kilka rzeczy a napisałem praktycznie wszystko typowy ja. No, ale o tym będzie się myśleć na wakacjach aktualnie do wakacji zostało jeszcze kilka dni, więc wróćmy do rzeczywistości. Aktualnie 3 dni temu zaczął się FIFA WORLD CUP, czyli tak zwany Mundial. Z tego powodu jest mi niesamowicie miło, ponieważ uwielbiam piłkę nożną zarówno grać jak i oglądać. Mundial będzie trwał od 13 czerwca do 13 lipca wtedy odbędzie się mecz finałowy to jest miesiąc miodowy dla fanów piłki nożnej. Jak już zapewne kilka osób oglądało mecz otwarcia i całą ceremonię otwarcia. Najbardziej w tym rozwalili mnie prowadzący, ponieważ oni tłumaczyli, że każdy kraj ma problemy z sygnałem z Brazylii, ale ja włączyłem kanał zagraniczny i jakoś wszystko chodziło bez najmniejszego problemu no , ale każdy może sobie o tym myśleć co chce. Osobiście ja czekam na poniedziałkowy mecz Portugalii z Niemcami, ale z powodu tego, że mam komers na koniec gimnazjum przegapię ten fantastycznie zapowiadający się mecz. W sumie i tak ja długo na tym komersie nie będę, ale niestety trzeba być. No niestety jutro poniedziałek nikt nie lubi poniedziałków po tak fantastycznym weekendzie, poniedziałek to zło, ale mogę kogoś pocieszyć teraz, poniedziałek to dzień, którego nie będziesz lubił do 67 roku życia.
Trzymajcie się, za 20 godzin komers, pa :)
Dobra spadam spać PAPATKI :/









Brak komentarzy:
Prześlij komentarz